wtorek, 15 stycznia 2008

Sztab szkoleniowy

O ile z finansami klubu zdążyłem się już oswoić, sztab szkoleniowy budził we mnie mieszane uczucia. Z jednej strony miałem do dyspozycji aż trzech trenerów, w tym jednego pracującego wyłącznie z golkiperami: Kenny Logan (30; Irlandia Północna), Tim Kidd (31; Irlandia Północna), Neale Kirk (39; Irlandia Północna), o tyle zdziwił mnie brak asystenta. Nie czekając ani chwili posłałem klubowego gońca do lokalnej gazety w celu zamieszczenia stosownego ogłoszenia. Z drużyną pracowali jeszcze: fizjoterapeuta Peter Ross (25; Irlandia Północna) oraz scout Andrew Quinn (35; Irlandia Północna), którego z marszu wysłałem w podróż po kraju celem wyszukiwania potencjalnych wzmocnień.


Wnioski: niezbędnymi wzmocnieniami sztabu szkoleniowego są asystent menedżera oraz drugi scout. Odpowiednie ogłoszenia zostały już zamieszczone.

Brak komentarzy: