poniedziałek, 14 stycznia 2008

Witam serdecznie

Pierwszy post ma być niejako wstępem do całego tekstu. Takim będzie i ten. Może najpierw z góry podziękuję za czytanie i jednocześnie przeproszę za wszelkie błędy (z blogowaniem stykam się po raz pierwszy) i dopiero teraz przejdę do opisania szczegółów mojego opowiadania.

W tle rozgrzewa się już Football Manager 2007 zaktualizowany patchem 7.0.2 w wersji 94912. Dopalaczami będą: Profesorska Bomboniera Reprezentacyjna - wersja bezalkoholowa oraz Susie FM2007 Real Comp/Award Names.


Po załadowaniu gry poprosiłem Franka o pomoc przy wyborze klubu. Interesowała mnie tylko Irlandia Północna. Wybrałem kraj i...


...padło na Wakehurst F.C., o którym próżno szukać informacji nawet na ich oficjalnej stronie. Klubik prowincjonalny, ale mam nadzieję posiedzieć w nim kilka sezonów i przynajmniej wyprowadzić do z Carnegie Irish League 1st Division.

Opowiadanie czas zacząć!

5 komentarzy:

Brudinho pisze...

No nieźle aż zazdroszcze komputera na którym możesz odpalić tyle lig i nie umrzeć z nudów :) Jak posiadasz sprzęt ?

Sk8ter pisze...

Laptop Gateway z 2 GB RAM-u i Intelem Centrino Duo. Szkoda tylko, że przez panoramiczny monitor nie pogram w okienku :)

gilik pisze...

Właśnie miałem się pytać o ilość RAMU :) Rozwiałeś moje wątpliwości :) Szkoda tylko, że jak na razie to wolno piszesz :>

Sk8ter pisze...

Spokojnie, mam ferie więc się poprawię :)

gilik pisze...

Hehe :) Myślę :)